HästLiv

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Nu är det dags...

Av Elin - 9 januari 2012 09:29

   Att börja blogga ordentligt! Har jo typ ingen som följer (och jag förstår..). Men iallafall, nu tänker jag berätta lite om vad som har hänt under den här tiden :) Jag har ridit MYCKET :D Mest Lasso men har ridit ut två gånger på Agent med Kristin båda gångerna, Alida en gång och Stina en gång. Förrförra lördagen gick det så hilma bra när jag red Lasso! Han var jätte duktig och gick i form hela passet förutom när han drog upp huvudet :D Sen så åkte jag til sälen. Den här veckan så har det inte gått bra i ridningen. Jag har varit okoncentrerad och usch! Kanske är det för Kristin är i Gran Canaria? Hoppas det är därför för hon kommer hem snart :D Menmen nu får det räcka. Skriver mer ikväll när jag kommit hem från stallet :D Juste har fixat nu header, vad tycks? :)


Mig och Lasso <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 10 januari 2012 20:17


Jag är med i denna tävling :D   http://pascal.blogg.se/2012/january/tavling-1.html   ...

Av Elin - 1 december 2011 20:47

Idag var man stallvärd så gjorde 27 höpåsar, krattade + hjälpte massa folk med allt möjligt. Kristin fick mocka ^^ Imorgon är det ridning så TAGGA! <3 och vi ska hoppa + så ska Cia göra hästlistorna så då kan man få Lasso och inga shettisar ska va...

Av Elin - 29 november 2011 21:57


Det är som sagt va det första inlägget så ska försöka berätta lite kort om mig själv :) Jag heter Elin och bor in Finspång, Östergötland. Lever för hästar och stallet, är i stallet måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. I stallet...

Välkommen till min hästblogg :)

Presentation

Följ=)

Följ gärna bloggen på bloglovin :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Skriv nått:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards